Wspaniałe, miłe jak i grzeczne maile. Jeszcze na dodatek nie wie, że prowadzę o niej bloga, więc tym bardziej zwraca się tak do obcej osoby. Po raz pierwszy napisałam do niej maila od stworzenia tego bloga (i od stworzenia Cemkii < 3 na msp. Jak widać cybula nie toleruje wszystkich graczy. A przecież stwarzała klub, którego zadaniem miała być pomoc wszystkim (obojętnie z jakim lvl)... Tylko scren'a już nie podam, bo zobaczycie teraz jej artbook'i... Ekhem... Jak szybko zmieniły się w 2 minuty...
Nie podawałam całego zdjęcia artbooka, bo nie ma sensu. A na sam koniec zmiany tego artbooka, cybula napisała: "nieczynne" - chodzi o artbook ze sklepem. Brawo cybula. Macie dowody, by jej nie wierzyć. A powracając do konkursu na filmy, gdyż cybula nie powysyłała prezentów i moim zdaniem - nie wyśle nigdy sądząc po tym wszystkim... Jak ktoś upomina się (z uczestników tego konkursu) o wysłanie w końcu tej nagrody lub nagród, cybula ma swoją wymówkę - brak starcoins. Dlaczego? Ponieważ jak uzbiera wydaje je na siebie, nie na nagrody. Bo przecież jej to nie rusza...
A tak mianowicie, jak przeczytacie wszystkie posty o cybuli - mam nadzieję, że nie będziecie naiwni. Ja nie jestem. A cybula naprawdę zgrywa aniołka, a tak naprawdę - wykorzystuje.
A na koniec dodam tylko: cybula naprawdę chce być jak Olonionia. No cóż...
PS: Wszystkie dowody umieszczane na blogu zdobywane są po części od Panfuńka2, który również zostaje nowym blogerem tego bloga.
Cemkaa < 3
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz