Kolejny temacik - sklepik cybci. Najpierw ciucholandia, potem obuwniczy... A na koniec pytanie - Kiedy w końcu otworzy ten sklep? I jaki otworzy? Zmienia artbook'i jak chce i kiedy chce. Ciekawę kiedy się zdecyduje. Kto się zgadza?
Niby otwarcie "sklepiku" (o ile on istnieje ;p) ma być w poniedziałek. Tsa... Jak się jej zapytać: To kiedy otworzysz ten sklep? Wymówka jest ta sama - brak towaru. No to kto ma dbać o towarr? Dostawca, czy właściciel sklepu? No raczej właściciel się o to martwi ale jak widać cybula ma to w nosie. Więc kolejnych jej takich wybryków możecie się spodziewać w najbliższym czasie ; )
Nawet jej "najlepsi" przyjaciele udzielają się na tym blogu. O to wypowiedzie tych, co zdążyli napisać do mnie maila (puki nie zaczęłam pisać notekk):
SalvadeQ napisała: Tak .. Cybulaa była extra kobitkom no ale ta mądrośćć jej zaszkodziła ;d Najpierw na Panfuu a tera tutaj .. Dziewczyna nie wie czego chce - proste ;d
Natomiast Melanique odpisując na mój mail (co sądzisz o cybuli) napisała: Ja do niej nic nie mam. To znaczy zdażały jej się błędy no ale to nic wielkiego. Ja jestem za nią, bo ja lubię. - Aham... Melanique rada na przyszłość - nie kryj drugiej osoby, przez która później wpadniesz w kłopoty. Bo taka prawda. Jeszcze ta afera z forum... Eeee... Opiszę w następnej notcee xd
Cemkaa < 3
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz